سامیارسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

سامیار نفس مامان

نفسم

1391/6/20 1:23
نویسنده : هانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

  عشق مامان چند وقته وبلاگتو به روز نکردم دیگه صدای همه در اومده بخاطر اینکه خیلی شیطون و فضول شدی که دیگه من جرات نمی کنم بشینم پشت کامپیوتر میای و  همش کامپیوتر خاموش و روشن می کنی عزیزم داری روز به روز بزرگ و بزرگتر میشی و هر کار جدیدی که میکنی من و بابایی کلی ذوق می کنیم . 9  شهریور رفتیم شاهرود 10و 11 عروسی ملیحه جون بود البته شما خیلی شیطونی و فضولی کردین و حسابی مامان و خسته کردین 12 شهریور هم عروسی مریم جون بود و از شاهرود رفتیم نیشابور و حسابی رفصیدی و دلبری کردی. فدای اون رقصیدن مردونت بشه مامان ........

الان دیگه همه چیزو می فهمی فقط نمی تونی حرف بزنی فعلا مامان و بابا و من و نه می گی البته امروز بیا رو هم گفتی ولی به زبون کودکانه خودت خیلی حرف می زنی البته من همشو می فهممو منظورتو میگیرم (قربون اون حرف زدنت بشم که همه چیزو به آدم می فهمونی)

 عکسها در ادامه مطالب

سامیار درحال شکستن ظروف

سامیار درحال شکستن ظروف

سامیار در حال آبیاری

سامیار در حال آبیاری.

سامیار و آقا خرگوشه

سامیار و آقا خرگوشه

؟

؟

سامیار در طرقبه

سامیار در طرقبه

سامیار در طرقبه

سامیار و نینیش

سامیار و نینیش

سامیار با کلید در حال روشن کردن سه چرخش

سامیار با کلید در حال روشن کردن سه چرخش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید مامان علی
20 شهریور 91 12:33
ماشاءالله چقدر قیافت مردونه تر و بزرگتر شده..... فدای دلبری کردن و رقصیدنت
shohreh
26 شهریور 91 15:21
هانی جونم مامان سامیار حالت خوب شد
shohreh
28 شهریور 91 0:33
الان 12 شب و من دلم هوای سامیار ( جگر طلا ) رو کرده . سامیار میشه سه چرختو سوار شی بیای خونمون