سامیارسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

سامیار نفس مامان

عشق مامان

1391/5/22 18:21
نویسنده : هانی
763 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان احساس میکنم خیلی بزرگ شدی و خیلی بانمک هم شدی هر روز کارهای جدید و خنده دار انجام می دی که دوست دارم بخورمت البته همه دوست دارن بخورنت . گوگولی من عشق من عاشق ذره ذره از وجودتم که داری هر روز بزرگ و بزرگتر میشی. خیلی شیطون بلا شدی دیگه هر کاری که بخوای انجام بدی خیلی واضح و روشن به همه میفهمون .

چند وقته که دیگه خونمون مرتب نیست یعنی هیچ وقت نمیزاری که مرتب باشه مامان هر کاری میکنه دوباره تو به هم میریزی مامانو حسابی خسته کردی . 347019_2mcsgfa.gif

بعضی کارهایی که انجام میدی:

هر جا دستمال می بینی دوست داری تمیز کاری کنی

وقتی آب میخوری تو لیوان با دهنت قل قل می کنی

عاشق توپ و کامیونتی روزی  1000 بار یا خودت کامیونت و راه میبری یا میشینی توش که رات ببرن

میری روی مبل و میز و وروجک بازی در میاری تا مامان و بابا بترسن بدو بدو بیان طرفت که تو نیوفتی و بعد جیق بکشی و کیف کنی.

پا تو کفش بقیه می کنی .

عاشق آب بازی هستی.

مثل کوچیکیات دالی بازی رو خیلی دوست داری .

عاشق سوئیچ ماشین و خود ماشین و دد هستی .

گوشی تلفن و برمیداری و در حالت راه رفتن الو میکنی

هر چیزی رو که بخوای میگی من من .

دستگیره تمام کابینتها رو کندی و روزی1000بار وسایل توی کابیت ها رو میریزی بیرون و در ماشین لباسشویی در حال کنده شدنه البته  در فریزر هم همین طور

و........................

عکسها در ادامه مطالب

من و بابایی

من و بابایی

من و سعید

من و سعید

پیشی داره شیرشو میخورهپیشی داره شیرشو میخوره

سامیار نیست سامیار کو؟ سامیار مثل موش نشسته روی میز 

سامیار روی میز

82616_692178wtdu5jnk8q.gif

سامیاری

برای اولین بار(1سال و 3 ماهه)  سامیار به طور رسمی در آرایشگاه

سامیار در آرایشگاه

خیلی آروم که کسی نفهمه رفتم در کابینت و باز کردم پفک در آوردم و شروع به خوردن کردم آخه جاشو بلدم سیسسس کسی نفهمه.......

سامیار در حال پفک خوردن

حالا که منو دیدی 2 تا 2 تایی پفک می خورم تا ازم نگیری.

سامیار در حال پفک خوردن

پا تو کفش بقیه می کنم .

پا تو کفش بقیه می کنم

صبح تا شب به مامان می گم منو سوار این کنه .Big Eyes Crab emoticon

*

عشقم

عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدیه
22 مرداد 91 13:50
سامیاری اگه تو بزرگ بشی ما چی کار کنیم. آخه خیلی شیرینی جیگر طلا.مامان شهین الان عکساتو دید دلش برات ضعف کرد.بوسسسس
سپید مامان علی
24 مرداد 91 11:44
فدای شیرین کاریهات...ماشاءالله روز به روز شیرین تر و خوشمزه تر میشی.....عاششق پفک خوردنت شدم...اولین کوتاهی موهات هم مبارک پسر خوشگله
سپید مامان علی
27 مرداد 91 11:54
سلام هانی جون....خوبی؟ سامیار خان خوبه؟ ما هم خوبیم خدا رو شکر به خاطر بعضی از مسایل تاپیک قبلی حذف شد و تاپیک جدید راه افتاده که اینم آدرسشه http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=264758&PageNumber=67
سپید مامان علی
7 شهریور 91 15:23
مامانی چرا وبلاگ منو آپ نمی کنی؟
سپید مامان علی
16 شهریور 91 9:48
منتظریمممممم...وبلاگ به روز بشه
شهره جون
25 شهریور 91 18:17
عکسی که داری گلها رو آب می دی با آب پاش فسفری خیلی قشنگ بود. جونتو بگردم