سامیارسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

سامیار نفس مامان

من و کارام

1391/5/3 17:07
نویسنده : هانی
659 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم این روزها خیلی شیطون شدی و خیلی کارهای جدید انجام میدی و تمام کارهایی که دوست داری انجام بدی خیلی واضح به من میفهمونی و هر کاری که انجام میدم تند و سریع بعدش انجام میدی و تقلید میکنی حتی با یک بار انجام دادن .   خیلی وقت هست که وقتی میگم موهاتو شونه کن دستو می بری طرف موهاتو شروع به شونه زدن میکنی - وقتی میگم آب بخور انگشت اشارتو تو دهنت می کنی - وقتی می گم رژ بزم ادای رژ زدن در میاری وقتی می گم باد میاد یا نه سریع دستاتو بالا میبری تا ببینی باد میاد یا نه وقتی بهت کلید میدم سریع به طرف در میری تا درو باز کنی . خلاصه خدا نکنه کاری انجام بدم و تو پشت سر من تندی اون کار و انجام میدی. و خیلی کارهای دیگه ...................

گالری تصاویر سوسا وب تولز

عکسها در ادامه مطالب

سامیار در حال انجام حرکات ورزشی

سامیار در حال انجام حرکات ورزشی

یک لحظه ناپدید شدی دنبالت گشتیم دیدیم نیستی یک دفعه صدای شر شر آب از دستشویی اومد دیدیم رفتی  برای خودت داری آب بازی می کنی البته چند دقیقه پیش همونجا داشتم می شستمت .

در حال شستشو

در حال آب تنی کردن

در حال آب تنی کردن

در حال آب تنی کردن

سامیاری لالا کرده

سامیاری لالا کرده

من عاشق هندونه هستم. به به چه خوشمزست .

خوردن هندونه

سامیار و آروین

سامیار و آروین

من و دوستام (آروین و کوروش)

من و دوستام

من و دوستام

من و بابایی و عمو پیمان

من و بابایی و عمو پیمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
3 مرداد 91 20:11
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
سپید مامان علی
4 مرداد 91 23:40
فدای لالا کردنت...ماشاءالله به هوشت که کارهای مامانی رو تقلید میکنی...خیلی دوست داشتنی هستی فسقلی من
❤مامان آزی❤
19 مرداد 91 18:40
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟