سامیارسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

سامیار نفس مامان

یک سال و هفت ماه و هفت روز

1391/9/21 13:52
نویسنده : هانی
309 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز کودکم یک سال و هفت ماه و 7 روز داری و سرشار از انرژی و هیجان لبریز از محبت و مهربانی و خالی از هر گونه کینه و گناه . و من هر روز آن معصومیت کودکانه ات را ستایش می کنم و با هم من و تو در دنیای کودکانه تو غرق در شادی و سرور می شویم .

عزیزم در هفته اخیر قرار شد دیگه شیر مامان جونو نخوری تا هم تو یک کم بیشتر غذا بخوری هم مامان جون یکم جون بگیره (آخه خیلی غذات کمه ) ولی نشد که نشد مگه میشه شما رو از شیر مادر جدا کرد .مخصوصا وقتی میخوای بخوابی غیر از شیر مامان هیچ قدرتی نمیتونه تو رو بخوابونه  و تمام تلاشها بی فایده بود و همچنان شیر مامان جون نوش جان میکنی نوش جانت عزیزم .

خیلی به تلوزیون علاقه داری (البته فقط  بعضی از  آهنگهای pmc  و تبلیغاتشو )از صبح که از خواب پا میشی میری خودت تلوزیونو روشن می کنی و شروع به نگاه کردن می کنی اگه  آهنگی رو دوست نداشته باشی خودت کانالو عوض می کنی   نمیدونم چه کار کنم که انقدر نگاه نکنی آخه می ترسم اون چشمهای قشنگت ضعیف بشه  همش میگم سامیار بیا عقب بیا عقب .

 جدیدا کلمه موبایل رو تلفظ می کنی البته اینجوری = م بای  وقتی سراغ یک چیزی رو ازت میگیرم مثلا ( سامیار کنترل کجاست میگی= ایندا ) فدت بشم که ج رو تلفظ نمی کنی .

وقتی هم یک غذای خوشمزه می خوری می گی=  به به

دالی

 دالی

خرابکاری های من

خرابکاریهام

 من و آرتین

من و آرتین

سامیارم در آذر ماه سال 90 پارسال همین موقع

پارسال همین موقع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپید مامان علی
18 آذر 91 10:09
فدای تو آقا پسر باهوش شیره جون مادر نوش جونت شیرینم فدای شیرین زبونیهات
shohreh
23 آذر 91 18:56
fadaye dokhtare khaharam besham ba oon bachash[ که فدات مینویسه فدت]
مامان شهین
27 آذر 91 19:10
مامان شهین فدات شه پسر قشنگم. میمیرم برای اون خنده هات
خاله هدیه
27 آذر 91 19:11
عاشقتم
sara
1 اردیبهشت 92 13:50
سلام مامان ساميار جون
وبلاگ پسر گلت را ديدم ايشالا دامادش كني مامان با سليقه
يه سوال داشتم از اينكه سرويس خوابش را نوجوان گرفتي پشيمون نشدي تا الان از تختش استفاده كرده يا تو تخت پارك ميخوابه
ممنون ميشم جواب بدي
اگه تجربه ديگه اي هم از سيسمونيت داري بهم بده


سلام سارای عزیز تخت پسرم تخته جوانه هنوز ازش استفاده نکرده وقتی کوچولو بود یا پیشه خودمون میخوابید یا توی گهوارش از تخت پارکشم زیاد استفاده نکردم ولی یکم دیگه بزرگتر بشه و بخواد رو تختش بخوابه تخت جوان روش راحت تره چون نوجوان عرضش خیلی باریکتره و ممکنه راحت نباشه