سامیارسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

سامیار نفس مامان

اولین سرما خوردگی پسرم

1391/2/7 15:29
نویسنده : هانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

٢٣ فروردین ١٣٩١ اولین سرما خوردگی عمرتو گرفتی, ساعت٣ بامداد که می خواستم بهت شیر بدم دیدم تمام بدنت داغه خیلی نگران شدم بابایی رو از خواب بیدار کردم خیلی تب کرده بودی من و بابایی خیلی نگران شده بودیم شربت استامینوفن بهت دادیم تا تبت پایین بیاد ولی دوباره تبت بالا می رفت ساعت ٧.٥ صبح بردیمت دکتر , دکتر گفت یک ویروس فصلی هست ٣ روز تب داشتی مامان جون, خیلی بی حال شده بودی پسر شیطون من دیگه شیطونی نمی کرد چشات خمار شده بود عزیز دلم منو بابا ٣ شب اصلا نخوابیدیم تا تبت بالا نره هر وقت تبت شدید می شد پاشویت می کردیم . الهی برات بمیرم عزیزم دیگه نبینم مریض بشی الهی همیشه سالم و سلامت باشی و همش برقصی و دست دسی کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان لنا
11 اردیبهشت 91 0:09
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان علي خوشتيپ
11 اردیبهشت 91 0:43
تولدت مبارك عزيزم
مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 0:53
سامیار گلی تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامان فافا
11 اردیبهشت 91 9:27
سامیار عزیز تولدت مبارک
سپید مامان علی
11 اردیبهشت 91 12:44
الهی پسر خوشگلمون هیچ وقت مریض نشه و همیشه سر حال باشه...دوست دارم
مبین فرفری
11 اردیبهشت 91 15:35
عزیزم تولدت مبارک