سامیارسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

سامیار نفس مامان

10 ماهگی پسملم

1390/12/14 12:42
نویسنده : هانی
342 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یک دونه من ٣ روز پیش تو ١٠ ماهه شدی ١٠ ماه گذشت و من عاشق ذره ذره از وجودتم با نفسات زندگی می کنم و با گرمای وجودت آرامش می گیرم.

تو این ماه خیلی چیزهای جدیدی یاد گرفتی و همینطور هم خیلی شیطون شدی در حدی که اصلا نمیشه کنترلت کرد و من دربست در اختیار شما هستم تا کاری دست خودت ندی الانم که نزدیکهای عیده و مامان هیچ کاری انجام نداده

وروجک من از وقتی که یاد گرفتی چهار دست و پا کنی دیگه کسی به گردت نمی رسه و هر جایی که ببینی دستاتو می گیری و از اونجا بلند می شی .

چند وقته بای بای کردن هم یاد گرفتی عزیزم هر وقت می خوای بری بیرون با اون دستای کوچولوت بای بای می کنی

هر وقت هم تشنت باشه می گی آب

امروز تلفنو گذاشته بودم جلوت داشتیم با هم بازی می کردیم دیدم گوشی  رو گذاشتی کنار گوشت داری با زبون نی نی گولونه خودت ادای منو در میاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آتین
14 اسفند 90 13:12
گل پسر خوشگلی دارید خدا حفظش کنه
خاله هدیه
20 اسفند 90 21:04
سامیار جونم کی بشه راه رفتنتو ببینم جیگرطلا.
صوفیا
22 اسفند 90 1:12
10 ماهگیه سامیار جون مبارک اسم پسر منم سامیاره
سپید مامان علی
21 فروردین 91 16:01
10 ماهگی سامیار جونی مبارک باشه ای جانمممممممم که با تلفن حرف میزنی