سامیارسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

سامیار نفس مامان

عکسهای قشنگ قشنگ

1391/3/30 10:58
نویسنده : هانی
733 بازدید
اشتراک گذاری

گالری تصاویر سوسا وب تولز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ازم عکس نگیر وقتی فضولی می کنم

ازم عکس نگیر وقتی فضولی می کنم

گالری تصاویر سوسا وب تولز

سامیار دختر می شه

سامیار دختر می شه

گالری تصاویر سوسا وب تولز

کیف لوازم آرایش مامانم و بهم ریختم

کیف لوازم آرایش مامانم و به هم ریختم

گالری تصاویر سوسا وب تولز

سامیار نازدونه

سامیار نازدونه

گالری تصاویر سوسا وب تولز

دارم خوابهای رنگی می بینم

دارم خوابهای رنگی می بینم

؟

من عاشق کامیونمم.من عاشق کامیونمم.

به به چقدر فاز میده

به به

آخ جون می خوام برم حمومگالری تصاویر سوسا وب تولز

آخ جون می خوام برم حموم

 سلام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید مامان علی
4 خرداد 91 10:46
عزیز دلم... تک تک عکسات خوشگلند آخه خودت نازدونه ای پسر طلاااااا....عاشق عکس قبل از حمامتم که داری ذوق می کنی
محمد
10 خرداد 91 13:14
مهدیه
20 خرداد 91 21:59
الهی فدات شم چقدر بزرگ شدی عزیزم. همه عکسهات خوشگله