سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

سامیار نفس مامان

عقیقه

1392/4/21 16:09
نویسنده : هانی
947 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان مدتی است که نتونستم وبلاگتو به روز کنم تو انقدر شیطون و بازیگوش شدی که حتی اجازه نمیدی که من بیام و روی صندلی کامپیوتر بشینم .

پسر شیطون و فضول من در عین حال که خیلی مامان و بابا تو خسته میکنی ولی با اون شیرین کاری هات هر روز دلمونو می بری . تو این چند وقت که نتونستم وبلاگتو آپدیت کنم اتفاق های زیادی افتاده .

چند وقت پیش دل دردهای زیادی می شدی دستت رو رو دلت میگذاشتی و گریه می کردی و می گفتی اینجا اینجا خیلی نگران شدیم . انواع اقسام آزمایشها رو انجام دادیم انگل و خون و ..... سونوگرافی ولی خدا رو شکر همه چی عالی بود و دکتر دیگه فکرش به جایی نمی رسید و احتمال داد که اینها شاید همش فیلم و سیانسه و میخوای ما رو نگران کنی . هه هه هه ای ناقلای مامان ................

عقیقه

چند وقت پیش هم تصمیم گرفتیم برای سلامتی شما و برای محفوظ ماندن از بلایا  عقیقه بشی تا خیالمون راحت بشه (( ان شاءا... همیشه سالم و سلامت باشی  من  و بابا عاشقتیم عزیزم)) 

عقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپید ماما علی
15 مرداد 92 9:02
ای جونم که از حالا واسه مامان و بابا فیلم بازی میکنی... خیلی ناقلایی وروجک کار خیلی خوبی کردید که عقیقه کردید من واقعا بهش معتقدم خصوصی داری
shohreh
24 مرداد 92 19:00
samyarakam khili vaght bod nadide bodamet friba omad to ro bebare bare khodesh bahash omadam ye kam to mashin dedamet faghat gofti shosh khoda nagahdaret bashe


شهره جونم عاشقتم. شوششششششششششششششششش
سپید مامان علی
30 مرداد 92 8:46
چرا این وبلاگ پسر خوشگلمون آپ نمیشه ما منتظریممم
سپید مامان علی
4 شهریور 92 9:45
کجایی؟ نگرانت شدم بیا وبلاگ سامیار جونی رو آپ کن مامانی