سامیارسامیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سامیار نفس مامان

خلاصه ای از نوروز92

1392/1/13 23:04
نویسنده : هانی
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

 نازنینم امروز 13 فروردین 1392 و عید هم تموم شد مثل یک چشم به همم زدن از خدای مهربون می خوام که  120  عید دیگه  رو همراه با موفقیت و سلامتی و سر بلندی و پر از اتفاق های خوب پشت سر بزاری و همیشه خوشحال و راضی باشی عزیزم عشقم امیدم عزیز تر جونم همیشه می ستایمت و همیشه من و بابایی پشتیبان و حامی تو در تمام مراحل زندگیت هستیم عاشقتم دلبندم

خلاصه ای از عید92

امسال تا 6 فروردین مشهد بودیم و دید و بازدیدهای عیدو انجام دادیم و 6 فروردین رفتیم شاهرود و کلی عید دیدنی رفتیم ( شما تا جایی که جا داشت شکلات و شیرینی خوردی و دیگه نمیدونم سر دندونات قراره چه بلایی بیاد) قرار بود بعد از رفتن به شاهرود بریم علی آباد و سیزده اونجا باشیم ( تو دل طبیعت) ولی شما اونجا سرما خوردی و برای بابایی هم کاری پیش اومد مجبور شدیم بیایم مشهد بنابراین 10 فروردین راه افتادم به سمت شهر و دیارمون و 13 هم رفتیم باغ بابابزرگ و شما کلی بازی کردی و خوبه خوب 13 تو به در کردی من فدای اون بازی های کودکانت بشم ولی کلی تو دوران عید مامان و بابا رو خسته کردی آخه یک آتیش پاره ای شدی که نگو و نپرس

عکسها در ادامه مطالب

 

اول فروردین در حال فوت کردن کیک عمه صدری

اول فروردین

من و کیان کوچولوی با نمک

من و کیان کوچولو

من و  ابوالفضل شیطون بلا و ستایش خانم نازدونه

 

من و آقا ابوالفضل شیطون بلا و ستایش خانم نازدونه

من و ابوالفضل

من و ابوالفضل

من و ابوالفضل در دل طبیعت( جاده موجن در شاهرود)

من و ابوالفضل در دل طبیعت( جاده موجن در شاهرود)

من با فیگورام (منم مثل کوچولوییهای مامانم خدای فیگورم)

من با فیگورام (منم مثل کوچولوییهای مامانم خدای فیگورم)

بازم ژست

وای چه کیفی داره

وای چه کیفی داره

من و شکوفه ها

من و شکوفه ها

11 فروردین کیک تولد خاله هدیه

11 فروردین

اینم یک ژست خاص

اینم یک ژست خاص

اینم یک ژست جدید در تولد خاله هدیه

اینم یک ژست جدید در تولد خاله هدیه

اینم عکس روز 13 به در

اینم عکس روز 13 به در

13 به در

عکس روز 13 به در

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

abolfazl joon
19 فروردین 92 23:26
سلام سامیارجون خیلی خوشگل بود


سلام ابوالفضل جون عکسامون خیلی خوشجل شدن مگه نه؟ تازه یک عالمه عکسه دیگه هم هست که مامان جونم تو سایتم نذاشته بیامشهد تابرات بریزم تو سی دی حالشو ببری فدات شم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
shohreh
23 فروردین 92 12:00
samyaram akhmetam ghashange noshe jonet joje kabab to baghe babaey
سپید مامان علی
26 فروردین 92 14:06
بهبه چه عید خوبی بوده برای سامیار جونی... کلی شیطنت و مسافرت و دید و بازدید... چه عکسهای خوشگلی... نوش جونت شیرینی و شکلات و جوجه کباب و... امیدوارم همیشه لبت خندون باشه گل پسری
نیرا
28 فروردین 92 9:35
سال خوبی داشته باشی پسر گل
هدیه
27 اردیبهشت 92 18:34
samyar jonam endeshi